dijous, 29 de juny del 2017

Dijous /Jueves



Tornem!!!

Ja ens acostem als últims dies del campus. Hem passat l’equador de la setmana. Suposo que teniu ganes infinites de veure als “Pekes” però us asseguro que s’ho estan  passan en gran. Com hem comentat al matí aprofitem cada minut del Campus, riem, ens divertim, aprenem, ensenyem…etc., milers de coses positives que ens enriqueixen al  poder compartir l’hoquei amb amics/as de diferents llocs. 


Després dels entrenaments del matí, la piscina i un bon menjar ens hem anat a realitzar la festa sorpresa, La Gymkhana d'aigua  i finalitzant amb la festa de l’espuma. El temps ens ha acompanyat per tant hem pogut gaudir de les diferents proves d’aigua. Per votació dels propis nens juguem al Joc del mocador (però amb globus d’aigua) per equips, Monitors contra nens. Us assegurem que hem guanyat els entrenadors però és millor que li pregunteu a ells mateixos… jajajaja. Ho passem en gran i la tarda se’ns ha passar volant. 


Una vegada finalitzada l’activitat hem vingut al pavelló, ens hem relaxat amb una bona dutxa i hem sopat. I ara, aquesta estona abans d’anar a dormir realitzarem una gymkhana per equips en la qual la cooperació dins de cada equip és fonamental per acabar aquestes proves.

Crec que avui ha estat un dia molt dur pel que no costarà gens tancar els ulls i dormir fins demà. Demà serà l’últim dia complet del campus i per això també ho gaudirem al màxim.

Feliç Dijous. Fins demà. 



Seguir-nos en INSTAGRAM. campu
svoltrega

_____________________________________________________________

Volvemos a estar aquí.

Ya nos aproximamos a los últimos días del campus. Hemos pasado el ecuador de la semana. Supongo que tenéis ganas infinitas de ver a los “Pekes” pero os aseguro que se lo pasan en grande. Como hemos comentado por la mañana aprovechamos cada minuto del Campus, reímos, nos divertimos, aprendemos, enseñamos…etc., miles de cosas positivas que nos enriquecen al poder compartir el  HOCKEY con amigos/as de diferentes lugares.

Después de los entrenamientos de la mañana, la piscina y una buena comida nos fuimos a realizar el fiesta sorpresa, La Gymkhana de agua finalizando con la fiesta de la espuma. El tiempo nos acompaño por lo que pudimos disfrutar de las diferentes pruebas de agua. Por votación de los propios niños jugamos al  Juego del pañuelo (pero con globos de agua) por equipos, Monitores contra niños. Os aseguramos que hemos ganado los entrenadores pero es mejor que le preguntéis a ellos mismos… jajajaja. Lo pasamos en grande y la tarde se nos pasó volando.

Una vez finalizada la actividad nos vinimos al pabellón, nos hemos relajado con una buena ducha y nos fuimos a cenar. Y ahora, este rato antes de ir a dormir vamos estamos realizando una gymkhana por equipos en la que la cooperación dentro de cada equipo es fundamental para acabar las dichas pruebas.

Creo que hoy ha sido un día muy duro por lo que no costará nada cerrar los ojos y dormir hasta mañana.  Mañana será el último día completo del campus y por ello también lo disfrutaremos al máximo.

Feliz Jueves. Hasta mañana.

Seguirnos en INSTAGRAM.   campusvoltrega

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada